3 DAYS

Η Eκδρομή του
SPORT24
ήταν και πάλι επική

Το SPORT24 είναι οι άνθρωποί του. Κυρίως όμως, είναι οι αναγνώστες του. Και το 3 Days Break του 2022 αποδείχθηκε μία σπουδαία ευκαιρία για να ξαναγίνουμε όλοι μαζί μια μεγάλη παρέα.

Αυτή τη φορά η 24MEDIA πήρε τη σκυτάλη από τη Ζαρούχλα Αχαΐας και την έδωσε στη Βυτίνα Αρκαδίας, που ήταν ο τόπος διανυκτέρευσης και εκκίνησης για τα events της Παρασκευής (19/10), του Σαββάτου (20/10) και της Κυριακής (21/10). Και rafting κάναμε και ιππασία κάναμε και quiz παίξαμε και άλλα παιχνίδια δοκιμάσαμε και με barbecue γράφτηκε ο επίλογος αυτού του επικού τριημέρου στα όμορφα βουνά της Ελλάδας.

18 τυχεροί αναγνώστες μπήκαν στο πούλμαν το πρωί της Παρασκευής και το μεσημέρι είδαν τον Παντελή Βλαχόπουλο, τον Παντελή Διαμαντόπουλο, τον Σπύρο Καβαλιεράτο, τον Θέμη Καίσαρη, τον Βασίλη Σκουντή και τον Χάρη Σταύρου να τους υποδέχονται στη Βυτίνα.

Το τι ακολούθησε, θα το δείτε παρακάτω.

Το βίντεο
της Eκδρομής

Για μια μικρή πρώτη γεύση της εκδρομής, μπορείτε να δείτε ένα teaser video όσων ζήσαμε 3 μέρες στην ορεινή Αρκαδία.

Για μια καλή βουτιά στα νερά του Λούσιου και για να δείτε στιγμή προς στιγμή όσα έγιναν στην εκδρομή, απολάυστε το βίντεο παρακάτω.

Οι χορηγοί
της Eκδρομής

Item 1 of 6

Το rafting στον Λούσιο
και τον Αλφειό

«Είναι η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου". Υπερβολικός ο Παντελής Βλαχόπουλος με αυτή τη δήλωση που έγινε λίγα μέτρα από το σημείο που ενωνόταν ο Λούσιος με τον Αλφείο; Μπορεί. Αλλά αυτό ένιωθε εκείνη την ώρα. Κι είχε ζωγραφισμένη στο πρόσωπο την ίδια έκσταση που είχαμε όλοι όσοι βρεθήκαμε σε μία βάρκα.

28 άνθρωποι, αναγνώστες, δημοσιογράφοι και μέλη της παραγωγής, φόρεσαν στολές και κράνη, άκουσαν προσεκτικά τους οδηγούς και μπήκαν με θάρρος στις βάρκες για αυτή τη μοναδική εμπειρία. Η ανδρική σειρά περιποίησης Lierac Homme, η οποία έχει συντροφεύσει το SPORT24 σε κάθε μικρή και μεγάλη περιπέτεια το site τον τελευταίο χρόνο, χάρισε για άλλη μια φορά μία τρομερή εμπειρία σε όλο τον κόσμο.

Είχαν βρει ένα μικρό δώρο από τη Lierac Homme στα δωμάτιά τους με την άφιξη κι έτσι είχαν μια μικρή ιδέα για το τι θα επακολουθούσε. Αλλά η εμπειρία θα ήταν ακόμα πιο ξεχωριστή.

Στο αναγνωριστικό μάθημα πριν μπούμε στις βάρκες όλοι ήταν χαλαροί και ευδιάθετοι. Με το που βουτήξαμε στα νερά, όλα έγιναν πολύ καλύτερα. Μπουγέλο, φωνές, κόλπα στο ποτάμι και μια βαρκάδα που κράτησε σχεδόν 2 ώρες, με τον ήλιο να λούζει το ποτάμι τον κόσμο να μην χορταίνει τη διαδρομή.

Αλλά δεν μείναμε σε αυτό. Στην σύντομη στάση μας λίγο μετά την ένωση του Λούσιου με τον Αλφειό, μάθαμε πώς να κολυμπάμε στη ροή του ποταμού και κάναμε βουτιές από ψηλά στα κρύα νερά. Το τέλος μας βρήκε βρεγμένους αλλά πολύ χαρούμενος για όσα είχαμε ζήσει.

Η Eκδρομή όπως την έζησε το SPORT24

Η Eκδρομή του Παντελή Βλαχόπουλου

Την πρώτη φορά, όλα έμοιαζαν δύσκολα. Πίεση για να γίνουν όλα όπως έπρεπε, πίεση (στους εαυτούς μας) γιατί είμαστε τελειομανείς, πίεση γιατί έπρεπε οι αναγνώστες του SPORT24 να ζήσουν κάτι μεγαλύτερο από αυτό που περίμεναν. Τη δεύτερη φορά, ο πήχης μπήκε πιο ψηλά. Και τον περάσαμε ξανά. Και θα τον βάλουμε ακόμη ψηλότερα γιατί εσείς μας στηρίζετε, εσείς μας δίνετε ώθηση να γινόμαστε καλύτεροι κάθε ημέρα που περνάει, για εσάς γίνονται όλα.

Στελέχη της 24MEDIA, έξι δημοσιογράφοι, ο Θέμης, ο Βασίλης, ο Σπύρος, ο Παντελής, ο Χάρης και μαζί τους, πάντα δίπλα τους η Ντέπη, ο Χρήστος, η Μαρίνα, η Μαρία, η Ευγενία, φρόντισαν για να είναι όλα, κυριολεκτικά ΟΛΑ, ακριβώς όπως έπρεπε να είναι. Δούλεψαν για εβδομάδες, ημέρες και νύχτες, ώστε ο κόσμος μας, τα παιδιά της διπλανής μας πόρτας, οι φίλοι μας, να απολαύσουν μια εμπειρία που δεν είχαν την ευκαιρία να ζήσουν στο παρελθόν.

Αυτοί είμαστε. Άνθρωποι που βάζουν στόχους και τους κυνηγούν μέχρι να τους πετύχουν. Και το ξέρετε ότι θα βάλουμε τον πήχη ακόμη πιο ψηλά. Εμείς, μεταξύ μας, με την υποστήριξη των brands που ακολουθούν την τρέλα μας και στέκονται πάντα στο πλευρό μας. Την πρώτη φορά κάναμε ποδήλατο. Τη δεύτερη κάναμε ράφτινγκ, δεν πνιγήκαμε, ίσα-ίσα που κολυμπήσαμε στον Λούσιο και στον Αλφειό πριν κάνουμε και ιππασία. Την τρίτη, του χρόνου τέτοια εποχή, ποιος ξέρει. Καλά να είμαστε και το ξέρετε, θα κάνουμε κι άλλα βήματα προς τα εμπρός.

Νικηφόρε, Παναγιώτη, Τάσο, Αντώνη, Βασίλη, Θοδωρή, Μιχάλη, Σπύρο, Δημήτρη, Γιάννη, Βαγγέλη, Γιάννη, Γιώργο, Αντώνη, Σωκράτη-Θωμά, Γιώργο, Γιάννη, Δημήτρη, εμείς σας ευχαριστούμε.

Η Eκδρομή του Παντελή Διαμαντόπουλου

Μια φορά κι έναν καιρό, ένας τύπος πήγε στην ορεινή Αρκαδία. Όχι μόνος. Με παρέα. Μεγάλη και ωραία παρέα. Το ταξίδι έγινε ακόμη πιο σύντομο (απ' ότι σχετικά είναι) αφού στο αμάξι χόρτασε ιστορίες με καλούς συναδέλφους του.

Προορισμός ήταν η Βυτίνα, όπου τα πάντα ήταν προετοιμασμένα στην εντέλεια από το εμπορικό τμήμα της εταιρείας του και την ομάδα του brand experience. Σκοπός ήταν να περάσουν όλοι καλά. Και αυτός και οι συνάδελφοί του, αλλά κυρίως οι 18 καταπληκτικοί άνθρωποι που έφτασαν στην Πελοπόννησο με ένα ζηλευτό λεωφορείο και έφυγαν από εκεί γεμάτοι αναμνήσεις.

Όλοι μαζί χόρτασαν διασκέδαση. Έπαιξαν , κέρδισαν, γέλασαν, χάρηκαν και μίλησαν πολύ! Η Παρασκευή ήταν γεμάτη παιχνίδι, καλό φαγητό και μπάσκετ. Το Σάββατο ήταν απλά μοναδικό! Η εμπειρία του rafting στον ποταμό Λούσιο και η απόλαυση του κάθε λεπτού, απλά ασύγκριτα. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ξανά παιχνίδι και ποδόσφαιρο. Και το βράδυ πολύ κουβέντα στο σαλόνι ενός υπερφιλόξενου ξενοδοχείου.

Ο τύπος είχε "χορτάσει" από καλή παρέα. Τι πιο όμορφο στις ημέρες μας; Μια μεγάλη και ωραία παρέα; Κυριακή ιππασία στα μονοπάτια της Αρκαδίας και για φινάλε του τριημέρου, ένα μπάρμπεκιου ανάλογο της αξίας όλης της φοβερής και τρομερής παρέας. Sport24 μόνο αθλητικά, πάντα διασκέδαση, πάντα χαρά, πάντα ΠΑΡΕΑ.

Α, ξέχασα. Ευτυχώς δεν τον ζηλεύω καθόλου τον τύπο της ιστορίας...

Η Εκδρομή του Θέμη Καίσαρη

Η δεύτερη ταινία δεν είναι ποτέ όσο καλή ήταν η πρώτη, έτσι λένε. Και σπεύδουν να συμπληρώσουν "εξαιρείται ο Νονος Νο2". Πλέον στη λίστα των εξαιρέσεων μπαίνει άνετα η εκδρομή του SPORT24. Γιατί το Vol2 έγραψε ιστορία και άφησε πίσω του το περσινό 3 Days Break.

Φέτος ο πήχης μπήκε πολύ πιο ψηλά και παρόλα αυτά τον περάσαμε με άνεση. Όχι μόνοι μας φυσικά, αλλά χέρι-χέρι με τους αναγνώστες που βρέθηκαν μαζί μας. Στο φινάλε, εκείνοι είναι οι πρωταγωνιστές, αυτοί συνιστούν τον βασικό λόγο αυτής της εκδρομής.

Στην ίδια βάρκα με εκείνους κατεβήκαμε τον Λούσιο, στο ίδιο μονοπάτι κάναμε ιππασία στην Ελάτη, στα δύο highlight του τριημέρου. Στον ίδιο χώρο διασκεδάσαμε με τα παιχνίδια και χειροκροτήσαμε όχι μόνο τους νικητές, αλλά κι εκείνους που μας έκαναν να γελάσουμε.

Μπροστά από το ίδιο τζάκι τραγουδήσαμε για τον Νικηφόρο, που έσβησε στην εκδρομή την τούρτα για τα 22α γενέθλιά του. Στους ίδιους καναπέδες καθίσαμε και συζητήσαμε για αθλητισμό, διασκέδαση, ίντερνετ, ακόμα και για την κοπέλα που ταλαιπωρεί τον Γιώργο.

Πόσο καλή ήταν η 2η εκδρομή του SPORT24; Τόσο που κατά τη διάρκειά της καταστρώσαμε ήδη τα σχέδια για την 3η.

Η Εκδρομή του Σπύρου Καβαλιεράτου

Η ζωή του αθλητικού συντάκτη είναι γεμάτη ταξίδια στα πέρατα του κόσμου. Αποστολές - κυρίως στην Ευρώπη αλλά και σε και άλλα σημεία της Γης - για μεγάλα αθλητικά γεγονότα, δράση και πολλή δουλειά.

Η ζωή του αθλητικού συντάκτη, όμως, δεν έχει τα λεγόμενα τριήμερα. Αυτές τις αποδράσεις που επιτρέπουν να ζεις από κοντά τις ομορφιές της Ελλάδας. Ε, γι αυτό φρόντισε το SPORT24 με την καταπλητική εκδρομή που διοργάνωσε.

Βάση μας η πανέμορφη Βυτίνα, όμως είχαμε την ευκαιρία να γυρίσουμε μέρη γραφικά και εξίσου όμορφα. Στεμνίτσα, Δημητσάνα, Ελληνικό και τόσα άλλα χωριά που συναντήσαμε με το πούλμαν του SPORT24. Διότι ως μεγάλη ομάδα, είχαμε και το δικό μας Magic Bus για το ταξίδι.

Όλα ήταν υπέροχα αυτό το τριήμερο, με αποκορύφωμα το rafting. Υπήρξα διστακτικός ομολογώ, αλλά το ευχαριστήθηκα όσο τίποτα άλλο στην εκδρομή μας. Αρχίσαμε την κατάβαση από το γεφύρι του Ατσίχολου, εκεί στον ποταμό Λούσιο. Στα κρυστάλλινα νερά, μέσα στο στενό φαράγγι, κωπηλατήσαμε, ανάμεσα στην βλάστηση, τις φυσικές πηγές και τα τοξωτά γεφύρια. Οι βράχοι στέκονταν εκεί ως υψηλά εμπόδιο, αλλά οι ως καλοί - αρχάριοι rafters βρήκαμε άλλο μονοπάτι. Ναι, κάναμε rafting και ήταν εμπειρία ζωής. Δύο ώρες μέχρι να φτάσουμε στον ποταμό Αλφειό και στον τερματισμό, στο ιστορικό πέτρινο Γεφύρι του Κούκου. Το πέτρινο γεφύρι που χτίστηκε το 1880 και κρατάει γερά ακόμα.

Οπως κρατάμε κι εμείς γερά και περιμένουμε τη στιγμή που θα ξαναζήσουμε τέτοιες στιγμές. Οχι μόνο με rafting, αλλά και ιππασία και παιχνίδια με τους αναγνώστες του SPORT24 που ήταν μαζί μας. Αλλωστε γι αυτούς - για εσάς - έγινε η εκδρομή. This is why we play, λένε στο ΝΒΑ. This is why we write, λέμε εμείς.

Η Εκδρομή του Βασίλη Σκουντή

Δεν έχω πάει πολλές εκδρομές στη ζωή μου, ίσως γιατί είμαι σπασικλάκι με την επαγγελματική ρουτίνα μου. Θυμάμαι όμως το ποιηματάκι το οποίο λέγαμε εν είδει χορωδίας όταν χαρίεντες επιστρέφαμε από τέτοιες σχολικές εκδρομές και μου ‘ήρθε αυθόρμητα στη μνήμη, την Κυριακή το απόγευμα που έφευγα από τη Βυτίνα για να επιστρέψω στο κλεινόν άστυ, να βουτήξω ξανά στο καζάνι μου και να βράσω στο ζουμί μου.

«Ιπι, ίπι, ούμε, σας ευχαριστούμε»!

Το σιγοτραγουδούσα κιόλας στο αυτοκίνητο και ενοχλήθηκαν ο Παντελής Διαμαντόπουλος και ο Σπύρος Καβαλιεράτος, όχι διότι διαφωνούσαν με το πνεύμα μου, αλλά επειδή, ως γνωστόν, είμαι φάλτσος του κερατά! Κράτησα κάβα κι ένα δεύτερο δίστιχο, το «επεράσαμε όμορφα και τούτη τη φορά», για να το τραγουδήσω, πρώτα ο Θεός, την επόμενη φορά που θα εκδράμουμε!

Όλα αυτά που γράφω τα εννοώ και δεν ενέχουν το παραμικρό στοιχείο υπερβολής: είναι όντως ευχάριστο, πολύ αποδραστικό από την πίεση της καθημερινότητας, πολύ αναζωογονητικό και πολύ ωφέλιμο όλο αυτό το σκηνικό που με την πρωτοβουλία τη φροντίδα και την άγρυπνη παρουσία των στελεχών της 24MEDIA στήθηκε για τρεις ημέρες στη Βυτίνα.

Aπολαμβάνεις μερικές ξέγνοιαστες ώρες με συναδέλφους και φίλους, που τους νταραβερίζεσαι καθημερινά, αλλά με αυτή τη ρουφιάνα τη δουλειά και την αδιάκοπη τρεχάλα δεν είναι πολύ εύκολο να περάσετε χρόνο εκτός επαγγελματικής παιδιάς. Αλλού όμως είναι το... ψητό: γνωρίζεσαι και κάνεις παρέα με τους ανθρώπους που σε διαβάζουν, σε ακούνε και σε βλέπουν εκ του μακρόθεν και -χωρίς εδώ να υπεισέρχεται η οποιαδήποτε δόση ματαιοδοξίας- θέλουν να σε γνωρίσουν από κοντά και να κουβεντιάσουν μαζί σου επί παντός του επιστητού.

Το θέλεις κι εσύ, όμως, το έχεις ανάγκη, είναι μια αμφίδρομη και πολύ χρήσιμη διαδραστική διαδικασία, μια –win-win situation, κατά πώς λένε τέτοιες φάσεις και οι γραμματιζούμενοι! Φάγαμε, ήπιαμε, συζητήσαμε, κουτσομπολέψαμε, κάναμε ράφτινγκ και ιππασία, επιδοθήκαμε σε διάφορα διαγωνιστικά παιχνίδια γνώσεων, μνήμης και φαντασίας, γελάσαμε, καλοπεράσαμε και επιφυλαχθήκαμε δια τα περαιτέρω. Οι 18 υπέροχοι αναγνώστες δεν μας πλαισίωσαν σε αυτή την εκδρομή: εμείς τους πλαισιώσαμε και το καταχαρήκαμε. Οι 18 υπέροχοι αναγνώστες είπαν με μια φωνή, όταν αποχαιρετιζόμασταν ότι πέρασαν υπέροχα...

Εμείς να δείτε παιδιά, πόσο υπέροχα περάσαμε και ειλικρινά σας ευχαριστούμε γι’ αυτή τη μέθεξη! Καλά να ‘μαστε και μετά τη Ζαρούχλα και τη Βυτίνα να τριτώσει το καλό, άλλωστε έγινε κιόλας θεσμός!

Η Εκδρομή του Χάρη Σταύρου

Το ξεκίνησε η 24MEDIA, το συνέχισε η 24MEDIA και πλέον η ιδέα της εκδρομής με τους αναγνώστες συνεχίζεται ως μία πραγματικά επιτυχημένη ενέργεια που βοηθάει εμάς να καταλάβουμε τι ζητάει ο αναγνώστης και τον αναγνώστη να συνειδητοποιήσει πόσο περίπλοκο/απαιτητικό είναι το επάγγελμά μας. Όλο αυτό, μας φέρνει πραγματικά κοντά.
Τόσο κοντά για να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλο, τόσο κοντά για να μοιραστούμε την αγάπη μας για τα σπορ, τόσο κοντά για να αφουγκραστούμε, να κατανοήσουμε και να βελτιωθούμε. Με διαφορετικό τρόπο ο δημοσιογράφος, με διαφορετικό ο αναγνώστης.

Η 24MEDIA μετέτρεψε αυτή την εκδρομή σε άλλο ένα success story, σαν αυτά που μόνο η 24MEDIA μπορεί να δημιουργήσει. Είδαμε EuroLeague και Super League, παλέψαμε με quiz και παιχνίδια στα οποία υπήρξαν έως και... αποδοκιμασίες, δοκιμάσαμε beer pong (ΑΣΧΕΤΟΙ), μοιραστήκαμε ιστορίες από ταξίδια και δημοσιογραφικές αποστολές (ουδείς μπορεί να ανταγωνιστεί τον Θέμη Καίσαρη) και πανηγυρίσαμε όταν ο Βασίλης Σκουντής μας χάρισε την αναπαράσταση του Βάλ'το αγόρι μου, 17 χρόνια μετά από το 2005.

Κι αν στο τέλος εμείς, οι δημοσιογράφοι, "φανήκαμε" λίγο περισσότερο, δεν θα καταφέρναμε στην κυριολεξία ούτε το ελάχιστο χωρίς τα marketing και brand experience departments της 24MEDIA που συνεχώς ξεπερνούν τους εαυτούς τους και τη λογική. Δεν θα καταφέρναμε τίποτα χωρίς τους 18 αναγνώστες που αποδείχθηκαν όλοι ένας κι ένας. Γιατί ήρθαν με χαμόγελο και ευγένεια, γιατί ήρθαν για να περάσουμε όχι απλώς καλά, αλλά άψογα, γιατί ήρθαν για να το ζήσουμε στο full.

Στο φινάλε, κράτησα τα λόγια του Γιώργου Πέτσα, του Καρίμ Μπενζεμά αυτής της εκδρομής: "Εμπειριάρα. Ίσως από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου. Όποιος βλέπει και όποιος θα το δει, δεν πρέπει να κάνει το λάθος να μη δηλώσει για το επόμενο".

Τι άλλο να ζητήσεις, αν έχεις προσφέρει αυτές τις εικόνες σε αυτά τα παιδιά;

Το φαγητό που λατρέψαμε

Το φαγητό είναι πάντα βασικό συστατικό της συνταγής για μία επιτυχημένη εκδρομή. Κι αν μετράγαμε τις μπουκιές μας από την Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή το βράδυ, μάλλον θα χάναμε το μέτρημα. Αλλά αυτός δεν είναι και ο σκοπός μιας εκδρομής; Να τρως και να περνάς καλά;

Επισκεφθήκαμε δύο ταβέρνες της περιοχής, μία την Παρασκευή το απόγευμα και μία το Σάββατο το μεσημέρι. Για να δοκιμάσουμε τοπικές νοστιμιές και να ζήσουμε την ατμόσφαιρα τόσο της Βυτίνας την Παρασκευή, μέσα στα όμορφα σοκάκια, όσο και της φύσης το Σάββατο. Την Παρασκευή φάγαμε ωραιότατο κόκκορα και μεζεδάκια στην "Κληματαριά" και το Σάββατο το μεσημέρι φάγαμε την καλύτερη γουρουνοπούλα της ζωής, στο "Το λάθος".

Αλλά τα φαγητά που έκλεψαν την παράσταση τα κάναμε στο ξενοδοχείο. Εκεί που όλοι οι αναγνώστες παραδέχτηκαν ότι τα LIDL είναι ο καλύτερος προορισμός για το φαγητό και το σνάκινγκ της παρέας.

Βλέπεις, είχαμε φροντίσει ώστε στο lobby του ξενοδοχείου, εκεί που περάσαμε τις περισσότερες ώρες σε αυτή την εκδρομή, να υπάρχει μια ολόκληρη βιβλιοθήκη γεμάτη αλμυρές και γλυκές λιχουδιές από τα LIDL. Εκεί που βρίσκεται ο παράδεισος των σνακ για όλη την οικογένεια. Σνακ με τους αγώνες της Euroleague το βράδυ της Παρασκευής, σνακ με τον αγώνα Superleague το απόγευμα του Σαββάτου, σνακ το βράδυ αργά παρέα με τη μπύρα και το ποτό.

Και λίγο πιο δίπλα το βράδυ του Σαββάτου, στήθηκε ένας μπουφές με φοβερές πίτσες, τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια, σπανακοπιτάκα, πεϊνιρλί και όλα τα καλούδια που μπορεί να φουρνίσει κάποιος στην άνεση του σπιτιού του. Βλέπεις, τα διάφορα παιζνίδια που παίξαμε το βράδυ του Σαββάτου και λάτρεψαν όλοι, χρειαζόταν πολύ φαγητό και καλή παρέα.

Εκεί όμως που ήρθε η αποθέωση της απόλαυσης ήταν στο Κυριακάτικο BBQ το οποίο κάναμε παρέα με τα LIDL και τους Chefs Next Door, τους δημοσιογράφους μας δηλαδή που έχουν αναλάβει το χρέος να μας μάθουν μπαλίτσα και στην κουζίνα. Ψήσαμε και φάγαμε φοβερά κρεατικά, ετοιμάσαμε burgers και hot dogs. Και στήσαμε και ένα τραπέζι για beer pong ώστε να έχουμε να παίζουμε δίπλα στο τσιμπούσι που στήθηκε, που εφάμιλλό του έχει δει μόνο το γαλατικό χωριό.

Οι αναγνώστες

Είναι αρκετά δύσκολο να περιγράψουμε όλα όσα μας είπαν οι αναγνώστες μας σε αυτό το τριήμερο. Κι αν η Παρασκευή ήταν λίγο αναγνωριστική, το Σάββατο και η Κυριακή απέδειξαν ότι το SPORT24 είναι ένα με το κοινό του. Και μας το απέδειξε αυτή η ωραία παρέα που στήθηκε στην ορεινή Αρκαδία.

Με τους αναγνώστες μας άλλωστε είμαστε ήδη μία παρέα. Γιατί με τον δικό μας τρόπο συζητάμε κάθε μέρα Μόνο Αθλητικά και επικοινωνούμε μαζί σας με κάθε πιθανό τρόπο στο digital. Οπότε όταν έρχεται η στιγμή να τα πούμε από κοντά, νιώθουμε κι εμείς σαν να σας γνωρίζουμε ήδη.

Τα 18 παιδιά που βρέθηκαν μαζί μας στην εκδρομή ήταν φανταστικά. Όλοι πρόθυμοι να συμμετέχουν στις δραστηριότητες, γεμάτοι αγάπη για τον αθλητισμό, πανέτοιμοι για αθλητική κουβέντα αλλά και με εκείνη τη θετική διάθεση που κάνει μια εκδρομή να κυλά υπέροχα.

Item 1 of 5

Η βόλτα με τα άλογα

«Την Κυριακή θα είναι πιο χαλαρά τα πράγματα». Έτσι τους είχαμε τάξει και έτσι έγινε. Αλλά το "χαλαρά" δεν σήμαινε ότι δεν θα ζούσαν άλλη μια περιπέτεια.

Πήγαμε στην όμορφη Ελάτη, εκεί όπου ο Χρήστος, δίπλα στο εργαστήριο με τις ξύλινες κατασκευές είχε 8 άλογα να μας περιμένουν για βόλτα στο δάσος. Χαλαρά, όπως προείπαμε γιατί δεν είχαμε μαζί μας τον Λούκυ Λουκ αλλά αναγνώστες και δημοσιογράφους που ήθελαν απλά να περάσουν ωραία. Και η βόλτα ήταν πράγματι μαγική.

Με τους εκπαιδευτές δίπλα μας, χωθήκαμε με τα άλογα στο μονοπάτι στο δάσος και χαθήκαμε για λίγο σε αυτή την εμπειρία που δύσκολα την ξαναζείς με τόσο μεγάλη παρέα.

Άλλα πιο ήρεμα, άλλα πιο ατίθασα και άλλα πεινασμένα, τα άλογα μάς έκαναν βόλτα με τους αναβάτες να μην έχουν και τόσο πολλά να κάνουν, παρά να απολαμβάνουν το τοπίο και αυτή την καουμπόικη αίσθηση καλπασμού. Η βόλτα κράτησε περίπου 35 λεπτά για όλους και έβλεπς μόνο χαρούμενα πρόσωπα στο τέλος για άλλη μια εμπειρία που τους είχε προσφέρει το SPORT24.

Κι αν στο rafting δεν είχαν τα κινητά τους μαζί για να μην κάνουν βουτιές στο ποτάμι, στην Ελάτη όλοι χάζεψαν με την ομορφιά της αρκαδικής φύσης και δεν σταμάτησαν να βγάζουν φωτογραφίες.

Το Vitina House Forest Resort

Το μέρος που επιλέξαμε για την εκδρομή όπως και το Vitina House Forest Resort το οποίο φιλοξένησε τους αναγνώστες μας και βρέθηκε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας.

Με τον ήλιο να λάμπει, είχαμε τη χαρά να βιώσουμε όλες τις δραστηριότητες που είχαμε ετοιμάσει κστον υπέρτατο βαθμό. Με την υπέροχη φιλοξενία του ξενοδοχείου στους πραγματικά ιδανικούς χώρους του αλλά και τη φύση της ορεινής Αρκαδίας να προσθέτει σε κάθε σημείο αυτού του ταξιδιού τη δική της πινελιά.

Οι δραστηριότητες που μας έκαναν μια παρέα

Ο λόγος που οι παρέες έρχονται πιο κοντά στις εκδρομές είναι το ότι τα κάνουν όλα όλοι μαζί. Κι αυτό ακριβώς κάναμε κι εμείς με τους αναγνώστες μας. Μείναμε όλοι μαζί στο ίδιο ξενοδοχείο, τρώγαμε μαζί, βλέπαμε αγώνες μαζί, ξεκουραζόμασταν τις ίδιες ώρες και ξεκινούσαμε μαζί κάθε πρωί την ημέρα μας.

Το σαλόνι ήταν ο κύριος τόπος συνάντησής μας. Στους άνετους καναπέδες του ξενοδοχείου βρήκαμε την απόλυτη χαλάρωση αλλά και εκείνο το μέρος στο οποίο θα είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά με τους αναγνώστες.

Είχαμε άλλωστε προγραμματίσει δύο φοβερά βράδια μαζί τους. Την Παρασκευή το απόγευμα ξεκινήσαμε με το παιχνίδι "My Energy Coach" από τη ΔΕΗ, ένα παιχνίδι τύπου Ρουκ Ζουκ το οποίο είχε και το χαρακτήρα της προθέρμανσης μιας και ήταν το πρώτο που παίζαμε όλοι μαζί. Οι αναγνώστες έβαλαν τα ακουστικά και τα έκαναν μαντάρα με κάθε ευκαιρία. Κάποιοι αποδείχθηκαν πολύ καλοί στο παιχνίδι, άλλοι όχι τόσο αλλά το σημαντικό είναι ότι ήρθαν κοντά και διασκέδασαν με την ψυχή τους. Νικήτρια ομάδα εκείνη τη Παντελή Διαμαντόπουλου με τα παιδιά να τον σηκώνουν στον αέρα πανηγυρικά.

Το βράδυ της Παρασκευής παρέα με τη Stoiximan παίξαμε ένα παιχνίδια Πες Βρες. Με αθλητικές ερωτήσεις, βάλαμε τους αναγνώστες στη διαδικασία να δουλέψουν ομαδικά και να βρουν τις απαντήσεις, με τους νικητές να κερδίζουν επίσημες μπάλες από το επερχόμενο Μουντιάλ του Κατάρ.

Το Σάββατο το απόγευμα μάς βρήκε ξεθεωμένους μετά το rafting αλλά έτοιμους για άλλον έναν γύρο παιχνιδιών. Αφού είδαμε την αναμέτρηση του Παναιτωλικού με τον Ολυμπιακό, ήταν ώρα για τα παιχνίδια μας. Ξεκινήσαμε με ένα παιχνίδι που αποδείχθηκε το highlight του τριημέρου. Με τον Παντελή Διαμαντόπουλο στήσαμε ένα πρωτάθλημα περιγραφής αθλητικών φάσεων. Στο ρόλο του εκφωνητή; Οι αναγνώστες που μπήκαν για λίγο στα παπούτσια μας και τα πήγαν περίφημα. Στην κριτική επιτροπή και ο Βασίλης Σκουντής ο οποίος έδωσε τις μαγικές του συμβουλές περί σπικάζ.

Στο κλείσιμο της βραδιάς είχαμε το καθιερωμένο Sports quiz by Seneca Medical Group. Με ερωτήσεις τόσο αθλητικές όσο και για την τριχόπτωση, μιας και οι αναγνώστες είχαν γίνει experts στα θέματα χάρη στην παρουσία του brand σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής.

Το βράδυ μας βρήκε με τρομερή διάθεση, έτοιμους για την τελευταία μας ημέρα μαζί. Ήταν φανερό, στην ιππασία και στο BBQ αργότερα ότι θα μπορούσαμε εύκολα να μείνουμε άλλες τόσες μέρες όλοι μαζί, να παίζουμε, να γελάμε, να τσακωνόμαστε, να συζητάμε και να αντιλαμβανόμαστε σε κάθε λεπτό της διαδρομής, γιατί το SPORT24 είναι μια μεγάλη παρέα.

Αντί επιλόγου

Η ώρα της αναχώρησης την Κυριακή το απόγευμα είχε αυτή τη γλυκιά μελαγχολία του τριημέρου που τελειώνει.
Αλλά ταυτόχρονα είχε και μία προσμονή.
Για τα επόμενα που θα έρθουν.
Για τις επόμενες συναντήσεις, βραδιές, δράσεις και εκδρομές που θα σχεδιάσουμε για να τις περάσουμε και αυτές μαζί.