3 DAYS BREAK

Η εκδρομή
SPORT24

Στις αρχές του 2021 δώσαμε μία υπόσχεση εσωτερικά στο SPORT24. Να έρθουμε ακόμα πιο κοντά στον αναγνώστη μας. Να του χαρίζουμε καθημερινά ξεχωριστές εμπειρίες, τις περισσότερες digital και όποτε μας το επιτρέπουν οι συνθήκες και physical.

Μετά λοιπόν από τις βραδιές στο Σπίτι της 24MEDIA και το μεγάλο μας καλοκαιρινό ραντεβού στον τελικό του EURO, βάλαμε ένα ακόμα στοίχημα. Να πάμε - παρέα με τους αναγνώστες μας - μία εκδρομή. Και το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη, αυτό έγινε πραγματικότητα.

17 αναγνώστες, 5 δημοσιογράφοι του SPORT24 και σχεδόν 20 άτομα παραγωγής ταξίδεψαν στη Ζαρούχλα Αχαΐας με έναν και μόνο στόχο. Να περάσουν ένα φανταστικό τριήμερο με επίκεντρο την ανδροπαρέα.

Κι αυτό ακριβώς κάναμε. Παίξαμε, γελάσαμε, φάγαμε, συζητήσαμε, τρέξαμε, διασκεδάσαμε και μοιραστήκαμε στιγμές και εμπειρίες σαν καλοί φίλοι, σαν μία παρέα.

Φεύγοντας είχαμε ένα μεγάλο χαμόγελο ζωγραφισμένο για αυτό που είχαμε ζήσει και αυτό που είχαμε καταφέρει. Να χτίσουμε μία μοναδική εμπειρία για τους αναγνώστες μας και να βάλουμε τις βάσεις για αντίστοιχες ενέργειες στο μέλλον.

Ναι, δεν είναι πολύ εύηχο το όνομα του προορισμού της εκδρομής μας. Αλλά θα έχουμε για πάντα αυτή την εκδρομή. Θα έχουμε για πάντα τη Ζαρούχλα.

Το βίντεο
της εκδρομής

Οι χορηγοί

Item 1 of 6

Το ποδήλατο στην λίμνη

«Όλοι ξέρουν να κάνουν ποδήλατο». Αυτό συζητούσαμε δυο μήνες πριν την εκδρομή όταν προσπαθούσαμε να επιλέξουμε ποια δραστηριότητα θέλουμε να κάνουμε στο πιο όμορφο μέρος της περιοχής, τη λίμνη Τσιβλού. Αλλά ηλεκτρικό ποδήλατο; Είχε ξανακάνει κανένας;

Η απάντηση δόθηκε το πρωί του Σαββάτου όταν δεν σήκωσε κανείς το χέρι από τους αναγνώστες στην σχετική ερώτηση. Αλλά το έβλεπες στο βλέμμα και τη χαρά τους ότι ήταν τόσο έτοιμοι για αυτό που θα συνέβαινε μετά από λίγο.

Είχαν βρει τα κράνη της Volton στα δωμάτιά τους με την άφιξη κι έτσι είχαν μια μικρή ιδέα για το τι θα επακολουθούσε. Όλοι φαντάζονταν ότι θα κάνουν απλά ποδήλατο. Αλλά η εμπειρία θα ήταν ακόμα πιο ξεχωριστή.

Στον χωματόδρομο της λίμνης, η ενέργεια βοηθούσε τον οδηγό να μην σταματήσει στην ανηφόρα, να μην προβληματιστεί από την κούραση, να νιώσει αυτό το μικρό γκάζι να τον σπρώχνει παραπέρα. Με τον ήλιο να λούζει τη λίμνη και τα ηλεκτρικά ποδήλατα να κάνουν βόλτα σε κάθε πιθανή διαδρομή, το σκηνικό ήταν απλά μαγικό.

Αλλά δεν μείναμε σε αυτό. Στην σύντομη στάση μας χαμηλά στη λίμνη, ήρθαμε κοντά με τους αναγνώστες για να μιλήσουμε για την ηλεκτροκίνηση, να μάθουμε τις ανησυχίες τους για αυτόν τον σχετικά άγνωστο ακόμα κόσμο που έρχεται να μας συναντήσει. Ανταλλάξαμε απόψεις και εμπειρίες, γνωρίσαμε τα νέα προγράμματα Volton Smart και παραδεχτήκαμε ότι αυτή η εμπειρία θα μείνει αξέχαστη μια για πάντα.

Η εκδρομή όπως την έζησε το SPORT24

Η εκδρομή του Παντελή Βλαχόπουλου

Γίναμε και πάλι παιδιά. Αυτό ένιωσα όταν επέστρεφα από την Ζαρούχλα στην Αθήνα, έχοντας δίπλα μου τον απόλυτο οδηγό Θέμη Καίσαρη. Πραγματικά ήταν ένα αξέχαστο τριήμερο. Για πολλούς λόγους. Ο βασικότερος ήταν όταν βρεθήκαμε δίπλα στη φύση. Ειδικά η ποδηλατάδα που κάναμε στη λίμνη Τσιβλού, ήταν από τις ωραιότερες εμπειρίες που είχα ποτέ στη ζωή μου.

Την ίδια ώρα είχαμε την ικανοποίηση ότι το SPORT24 διοργάνωσε κάτι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα. Ποιος θα φανταζόταν άλλωστε ότι θα ταξιδεύαμε μαζί με τους αναγνώστες μας για τρεις ημέρες και θα παίζαμε, θα ανταλλάζαμε απόψεις, θα τρώγαμε (μέχρι τελικής πτώσης), θα αισθανόμαστε τόσο κοντά και τόσο οικεία. Η εκδρομή του SPORT24 θα μας μείνει αξέχαστη, τόσο που πριν καλά καλά τελειώσει το ταξίδι μας, να αρχίσουμε το "ψηστήρι" στην Ντέπη Παπάζογλου και στον Χρήστο Χατζηϊωάννου για να το ξανακάνουμε. Σύντομα.

Όλα λειτούργησαν άψογα από το πιο μικρό έως το μεγαλύτερο πράγμα. Όλα οργανωμένα και τακτοποιημένα. Με την αμέριστη συμπαράσταση των χορηγών μας και μία παρέα παιδιών -φανατικών αναγνωστών του SPORT24- που τους λατρέψαμε και θα μας λείψουν.

Πάμε καλά, πάμε για τα επόμενα.

Η εκδρομή του Θέμη Καίσαρη

Ναι, οκ, κλισέ, όλα τα καλά κρατάνε λίγο, αλλά αυτή η εκδρομή ήθελε τουλάχιστον μια μέρα ακόμα. Μια μέρα ακόμα στη φύση, μια μέρα ακόμα με την εκπληκτική θέα από το σαλόνι του ξενοδοχείου, μια μέρα ακόμα χαλάρωση. Μια ακόμα επίσκεψη στο φοβερό τοπίο της λίμνης Τσιβλού, μια ακόμα πεζοπορία (εγώ δεν έτρεξα). Και πολλές ακόμα συζητήσεις με τους αναγνώστες που βρέθηκαν κοντά μας. Μπάλα, μπάσκετ, μπουζούκια, σόσιαλ, ίντερνετ, όλα μπήκαν στο τραπέζι και κανείς δεν ξέρει τι ακόμα θα συζητούσαμε αν μέναμε κι άλλο μαζί.

Τους λέμε τυχερούς επειδή συμμετείχαν στην κλήρωση και κέρδισαν, αλλά δεν ήταν πιο τυχεροί από εμάς που τους γνωρίσαμε και τους είχαμε παρέα. Γιατί τελικά το highlight του τριημέρου δεν ήταν η φύση, οι βόλτες και το φαγητό.

Ήταν όταν το βράδυ του Σαββάτου οι 16 αναγνώστες αναμετρήθηκαν μεταξύ τους σε ένα κουίζ που ετοίμασε ο Αυγουστάκης. Τριάντα ερωτήσεις, Βλαχόπουλος, Τσάρλυ κι εγώ στους ρόλους των παρουσιαστών, αγωνία μέχρι το τέλος. Κι όταν ο Δημήτρης αναδείχθηκε νικητής στο τέλος, η χαρά του γέμισε την αίθουσα, μαζί με το χειροκρότημα όσων ήταν μπροστά.

Μέχρι την επόμενη φορά, we'll always have Zarouhla.

Η εκδρομή του Τσάρλυ

Το 3 days break του SPORT24 είναι από τις εμπειρίες που σε συντροφεύουν μία ζωή. Μια εμπειρία που δεν πίστευα ποτέ πως θα ζήσω και η 24 MEDIA την έκανε πραγματικότητα. Ζήσαμε ένα πολύ όμορφο τριήμερο, με 16 αναγνώστες μας. Γίναμε μία πολύ όμορφη παρέα και περάσαμε υπέροχα. Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια στους εμπνευστές της ιδέας αλλά και στο εμπορικό μας τμήμα, για όλη την οργάνωση. Τους χορηγούς, τα activations και το συνολικά γεμάτο δραστηριότητες πρόγραμμα, που μας γέμισε ευχάριστα τις ημέρες. Περισσότερο όμως, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους 16 τυχερούς νικητές του διαγωνισμού μας, οι οποίοι βρέθηκαν μαζί μας. Ήταν όλοι τους, ένας κι ένας. Εκπληκτικά παιδιά, που από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή ήταν γεμάτα με θετική ενέργεια, καθαρά πρόσωπα και με σπάνια παιδεία. Οι καλεσμένοι βοήθησαν σε πολύ μεγάλο βαθμό να περάσουμε τόσο καλά και να μας μείνει, όσα χρόνια και αν περάσουν, μία πολύ γλυκιά ανάμνηση από την συγκεκριμένη εμπειρία.

Σίγουρα για να γίνουμε όλοι μας μία παρέα βοήθησε πως υπήρχε, κοινός τόπος συζήτησης. Όμως όλα γίνονταν με μια ελαφρότητα και έναν όμορφο αυθορμητισμό, λες και γνωριζόμαστε χρόνια. Το ξενοδοχείο, το χωρίο, η λίμνη Τσιβλού, όλα όσα περάσαμε σε αυτά τα υπέροχα μέρη εννοείται πως ήταν ανεπανάληπτα. Δεν φανταζόμασταν, όσοι βρεθήκαμε εκεί, όλα αυτά που τελικά βιώσαμε. Το SPORT 24 τα έκανε πραγματικότητα. Στην εκδρομή πήραμε ένα μικρό δείγμα από την ποιότητα των φανατικών αναγνωστών μας και τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Η εκδρομή του Ηλία Καλλονά

Το 3 days break του SPORT24 ήταν, δίχως αμφιβολία, μία πραγματική εμπειρίας ζωής. Δεν είναι, άλλωστε, σύνηθες να κάνεις ένα τόσο όμορφο ταξίδι μαζί με ανθρώπους που σε διαβάζουν, σε παρακολουθούν και σε εκτιμούν. Κι η πραγματικότητα είναι πως σε κανένα σημείο του τριημέρου δεν αισθανθήκαμε ότι υπάρχει απόσταση ανάμεσά μας διότι καταφέραμε από την πρώτη στιγμή να γίνουμε μία μεγάλη ανδροπαρέα. Τα activations των χορηγών, όπως η βόλτα με το ηλεκτρικό ποδήλατο, το αθλητικό quiz, το τρέξιμο στο χωριό, αλλά και το αποχαιρετιστήριο bbq, έκαναν ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική την εμπειρία, ενώ οι αθλητικές (και όχι μόνο) συζητήσεις με τον κόσμο έδιναν το... αλατοπίπερο που χρειαζόταν σε όλα όσα ζήσαμε.

Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως όλοι όσοι βρεθήκαμε στο ταξίδι νιώσαμε σαν να γνωριζόμαστε χρόνια. Άλλωστε, μία ανδροπαρέα δεν χρειάζεται πολλά. Φαγητό, όμορφα activations και καλή διάθεση. Κι η αλήθεια είναι πως καθ' όλη τη διάρκεια της εκδρομής τα είχαμε όλα αυτά. Και με το παραπάνω. Διότι το SPORT24 έχει μάθει να πρωτοπορεί όχι μόνο σε αθλητικό επίπεδο, αλλά και σε όλα όσα τον φέρνουν πιο κοντά στους αναγνώστες του. Διότι αυτοί είναι, άλλωστε, κι η μεγάλη δύναμή του.

Η εκδρομή του Κώστα Αυγουστάκη

Τι καλύτερο από ένα τριήμερο χαλάρωσης σε έναν απίθανο χειμερινό προορισμό, ακριβώς τη στιγμή που το χρειάζεσαι περισσότερο. Αυτό σκεφτόμουν λίγο πριν ξεκινήσει το 3 days break του SPORT24 στη Ζαρούχλα, το οποίο τελικά κατάφερε να ξεπεράσει τις ήδη υψηλές προσδοκίες μου. Το καλό φαγητό, το μαγευτικό τοπίο, οι δραστηριότητες και φυσικά η καλή παρέα είναι μόνο μερικά από τα συστατικά αυτού του άκρως επιτυχημένου τριημέρου. Όχι μόνο είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τους αναγνώστες μας, αλλά γίναμε όλοι μαζί μια παρέα, τόσο στις στιγμές αναψυχής, όσο και στα activations, όπου γνωριστήκαμε όλοι καλύτερα και γελάσαμε με τη ψυχή μας.

Φυσικά μια απόδραση από την Αθήνα δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς δραστηριότητες στη φύση, που περιλάμβαναν ποδήλατο στη λίμνη Τσιβλού και τρέξιμο στο δάσος (ή περπάτημα για όσους από εμάς δεν ήταν τόσο γυμνασμένοι), ενώ οι στιγμές χαλάρωσης στο ξενοδοχείο και τα παιχνίδια, όπως το κουίζ, στο λόμπι φυσικά βοήθησαν στο να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερες όμορφες αναμνήσεις. Φυσικά, όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα χωρίς τους χορηγούς μας που ήταν κάθε στιγμή δίπλα μας και φρόντισαν να μην μας λείψει τίποτα, αλλά και να περάσουμε απίθανα. Πράγματι ήταν σίγουρα μια από τις εμπειρίες που θα μου μείνει για πάντα αξέχαστη. Για ακόμη μια φορά το SPORT24 πρωτοτύπησε και απέδειξε ότι επιδιώκει τη συχνότερη επαφή με τον κόσμο του, η οποία με σωστή οργάνωση, πρωτοποριακές ιδέες και φυσικά καλή διάθεση δεν γίνεται παρά να στεφθεί με επιτυχία.

Το φαγητό που λατρέψαμε

Το φαγητό είναι βασικό συστατικό της συνταγής για μία επιτυχημένη εκδρομή. Κι αν ήταν ένα πράγμα που παραδέχονταν όλοι στο δρόμο της επιστροφής είναι ότι φάγαμε πολύ καλά, πολύ ποιοτικά και κυρίως πολύ νόστιμα. Ναι, όλο τρώγαμε αυτό το τριήμερο. Αλλά αυτό δεν είναι που κάνει κάθε παρέα όταν πάει εκδρομή;

Επισκεφθήκαμε δύο ταβέρνες της περιοχής, μία την Παρασκευή και μία το Σάββατο. Για να δοκιμάσουμε τοπικές νοστιμιές και να ζήσουμε την ατμόσφαιρα του χωριού. Αλλά τα φαγητά που έκλεψαν την παράσταση τα κάναμε στο ξενοδοχείο. Εκεί που όλοι οι αναγνώστες παραδέχτηκαν ότι τα LIDL είναι ο καλύτερος προορισμός για το φαγητό και το σνάκινγκ της παρέας.

Βλέπεις, είχαμε φροντίσει ώστε στο lobby του ξενοδοχείου, εκεί που περάσαμε τις περισσότερες ώρες σε αυτή την εκδρομή, να υπάρχει ένα τραπέζι γεμάτο αλμυρές και γλυκές λιχουδιές από τα LIDL. Εκεί που βρίσκεται ο παράδεισος των σνακ για μικρούς και μεγάλους.

Το ίδιο τραπέζι γέμισε με πίτσες, τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια, σπανακοπιτάκα, πεϊνιρλί και όλα τα καλούδια που μπορεί να φουρνίσει κάποιος στην άνεση του σπιτιού του. Βλέπεις, το quiz το οποίο παίξαμε το βράδυ του Σαββάτου και λάτρεψαν όλοι, χρειαζόταν πολύ φαγητό και καλή παρέα.

Εκεί όμως που ήρθε η αποθέωση της απόλαυσης ήταν στο Κυριακάτικο BBQ το οποίο κάναμε παρέα με τα LIDL. Ψ¨ησαμε και φάγαμε φοβερά κρεατικά. Από καλαμάκια χοιρινά και φιλετίνια κοτόπουλου μέχρι premium Black Angus κοπές κρεάτων. Δίπλα σε νόστιμες πίτες, φοβερές σάλτσες και αλοιφές αλλά και σαλάτες, πίτες, πατάτες και ό,τι χωρά ο νους για ένα Κυριακάτικο τραπέζι. Ένα τραπέζι σαν εκείνα που στρώνουμε με την οικογένειά μας.

Οι αναγνώστες

Την πρώτη φορά που κάναμε ένα event από κοντά με τους αναγνώστες μας, στο Σπίτι της 24MEDIA, ήμασταν λίγο διστακτικοί. Για το ποιοι θα έρθουν, αν θα είναι άβολα τα πράγματα, πώς θα καταφέρουμε να δεθούμε μαζί τους.

Η απάντηση ήταν και είναι μία. Με τους αναγνώστες μας είμαστε ήδη μία παρέα. Γιατί με τον δικό μας τρόπο συζητάμε κάθε μέρα Μόνο Αθλητικά και επικοινωνούμε μαζί σας με κάθε πιθανό τρόπο στο digital. Οπότε όταν έρχεται η στιγμή να τα πούμε από κοντά, νιώθουμε κι εμείς σαν να σας "διαβάζουμε" από παλιά.

Οι αναγνώστες που βρέθηκαν μαζί μας στην εκδρομή ήταν απλά υπέροχοι. Πρόθυμοι να συμμετέχουν στις δραστηριότητες, γεμάτοι αγάπη για τον αθλητισμό, πανέτοιμοι για αθλητική κουβέντα αλλά και με εκείνη τη θετική διάθεση που κάνει μια εκδρομή να κυλά υπέροχα.

Γιάννη, Βαγγέλη, Παναγιώτη, Δημήτρη, Δημήτρη, Κωνσταντίνε, Στάθη, Γιώργο, Γιώργο, Μάρκο, Αχιλλέα, Γιώργο, Μάνο, Δημήτρη, Γρηγόρη και Δημήτρη, σας ευχαριστούμε που κάνατε αυτή την εκδρομή πραγματικά αξέχαστη.

Item 1 of 5

Το τρέξιμο στο χωριό

«Εντάξει, μην σηκωθούμε από τα χαράματα να τρέξουμε». Η απόφαση για την ώρα που θα γινόταν το τρέξιμο ανήκε στους αναγνώστες. Ήταν μαθηματικά βέβαιο άλλωστε ότι πολλοί θα έρχονταν απλά για τη βόλτα στο χωριό.

Όλοι έβαλαν τα αθλητικά τους και κατέβηκαν στην Ζαρούχλα, εκεί όπου είχαμε χαράξει μία όμορφη διαδρομή στο πλακόστρωτο του χωριού και στην συνέχεια μέσα στο δάσος, στο δρόμο που συνεχίζει για Φενεό και τη λίμνη Δόξα, στην άλλη πλευρά του βουνού.

Η Montblanc με την νέα σειρά Summit, τα smartwatches που συνδυάζουν την υψηλή ωρολογοποιΐα με την τεχνολογία και τον σχεδιασμό ήταν μαζί μας σε αυτό το όμορφο πρωινό.

Και την ώρα που στην Αθήνα τερμάτιζαν οι πρώτοι του Μαραθωνίου, εμείς γράφαμε τα δικά μας - πολύ λιγότερα - χιλιόμετρα στη Ζαρούχλα. Γιατί μέσα στην ανδροπαρέα είναι και η άθληση, μέσα στην καθημερινότητά μας είναι το τρέξιμο και η γυμναστική. Και είναι φυσικά πολύ καλύτερο να τρέχεις με παρέα.

Το τέλος της διαδρομής μας βρήκε να κάνουμε βόλτες στο χωριό που είχε πλέον ξυπνήσει για τα καλά. Με το μαγαζάκι της Αριάδνης με τα παραδοσιακά προϊόντα να υποδέχεται τους αναγνώστες και τη φύση τριγύρω να βάζει τα χρωματιστά της για τις φωτογραφίες.

Η Ζαρούχλα

Το μέρος που επιλέξαμε για την εκδρομή όπως και το Styga Mountain Resort το οποίο φιλοξένησε τους αναγνώστες μας και βρέθηκε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, ξεπέρασαν τις προσδοκίες όλων.

Με τη βοήθεια του καιρού, βιώσαμε έναν υπέροχο τόπο στην καλύτερή του εκδοχή και ζήσαμε ένα φθινοπωρινό τριήμερο ακριβώς όπως πρέπει να είναι. Σε ένα όμορφο μέρος, με πολλά πράγματα να δεις, ωραίο φαγητό και καλή παρέα.

Οι δραστηριότητες που μας έκαναν μια παρέα

Ο λόγος που οι παρέες έρχονται πιο κοντά στις εκδρομές είναι το ότι τα κάνουν όλα όλοι μαζί. Κι αυτό ακριβώς κάναμε κι εμείς με τους αναγνώστες μας. Μείναμε όλοι μαζί στο ίδιο ξενοδοχείο, τρώγαμε μαζί, αθλούμασταν μαζί, ξεκουραζόμασταν τις ίδιες ώρες και ξεκινούσαμε μαζί κάθε πρωί την ημέρα μας.

Η αίθουσα του πρωινού ήταν το μέρος στο οποίο μαζεύομασταν όλοι το πρωί, να σχεδιάσουμε τη μέρα που είχαμε μπροστά μας αλλά και να πάρουμε ενέργεια και δύναμη για το πρόγραμμα που είχαμε ετοιμάσει. Ποδήλατο τη μία ημέρα, τρέξιμο την άλλη και η ΔΕΛΤΑ ήταν εκεί με ένα τραπέζι γεμάτο υπέροχα προϊόντα για τους φίλους μας. Από τη μία, η σειρά προϊόντων - όπως το αγαπημένο μας Milko - με έξτρα πρωτεΐνη και από την άλλη τα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια γιαουρτιού, τα οποία πολλοί δοκίμαζαν για πρώτη φορά και παραδέχτηκαν ότι θα τα βάλουν και στη δική τους καθημερινότητα.

Κι ύστερα ήταν τα απογεύματα και τα βράδια στο σαλόνι. Το σαλόνι ήταν ο κύριος τόπος συνάντησής μας. Στους άνετους καναπέδες του ξενοδοχείου βρήκαμε την απόλυτη χαλάρωση αλλά και εκείνο το μέρος στο οποίο θα είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά με τους αναγνώστες.

Είχαμε άλλωστε προγραμματίσει δύο μεγάλα ζητήματα να συζητήσουμε. Το ένα αφορά την ανδρική περιποίηση και την ανάγκη να απενοχοποιήσουμε τις ενυδατικές κρέμες και όλα εκείνα τα προϊόντα τα οποία μπορούν να μας χαρίσουν μία υγιή και όμορφη επιδερμίδα.

Η Lierac Homme παρουσίασε την νέα σειρά ανδρικής περιποίησης και οι αναγνώστες μας είχαν την ευκαιρία να βρουν στα δωμάτιά τους όλη τη σειρά των προϊόντων για να τα δοκιμάσουν και να τα πάρουν φεύγοντας μαζί τους.

Συζητήσαμε για τη ρουτίνα του καθενός, ανταλλάξαμε εμπειρίες και τρικ για να θυμόμαστε να περιποιούμαστε τον εαυτό μας. Αλλά εκεί που ήρθε η αποθέωση ήταν όταν εμφανίστηκε στην οθόνη η Μίνα Μπιράκου για να απαντήσει στις ερωτήσεις των αναγνωστών.

Οι εκπλήξεις και οι εμφανίσεις επί της οθόνης είχαν και συνέχεια. Τη σκυτάλη πήρε ο Χάρης Σταύρου, ο οποίος μίλησε με το κοινό για το πώς ένα κινητό αρκεί για να κάνει ένας δημοσιογράφος ένα ρεπορτάζ υπερπαραγωγή όπως αυτά που μας έχει συνηθίσει ο Χάρης από τα ταξίδια του στην Αμερική για τους Bucks.

Μαζί μας στην εκδρομή ήταν ένα υπερκινητό. Η νέα σειρά Honor 50 5G, το flagship κινητό της Honor ήταν εκεί για να δώσει λύσεις στο διαχρονικό τριπλό ζητούμενο. Κάμερα, μπαταρία, ταχύτητα. Με λειτουργίες που λάτρεψαν οι αναγνώστες και δοκίμασαν επιτόπου στο κινητό, το Honor 50 μάς έδωσε την αφορμή να συζητήσουμε για το πώς χρησιμοποιούμε το κινητό μας, τι ανάγκες έχουμε στην καθημερινότητά μας και πώς μπορούμε να ζητήσουμε ακόμα περισσότερα από την συσκευή που αποφασίζουμε να αγοράσουμε.

Αντί επιλόγου

Η ώρα της αναχώρησης την Κυριακή το απόγευμα είχε αυτή τη γλυκιά μελαγχολία του τριημέρου που τελειώνει.
Αλλά ταυτόχρονα είχε και μία προσμονή.
Για τα επόμενα που θα έρθουν.
Για τις επόμενες συναντήσεις, βραδιές, δράσεις και εκδρομές που θα σχεδιάσουμε για να τις περάσουμε και αυτές μαζί.